Maansiirtokaluston renkaille pidempää elämää ilman pidon ja kulutuskestävyyden menetystä
Green Tread pinnoittaa myös maansiirtokaluston renkaita Latvian pinnoitustehtaassaan. Poiketen monista muista toimijoista, pinnoitukset tehdään esivulkanoidusta pinnasta.
Tehdas valmistaa pinnoitteiden lisäksi myös itse esivulkanoitua pintamateriaalia, eli segmenttejä. Pintamateriaalin paisto ja prässäys tehdään teräsmuotissa korkeassa lämpötilassa ja paineessa, jolloin kumista saadaan tiiviistä ja kulutuskestävää. Tällöin myös pintakuvion lamellointi on mahdollista. Käytämme korkealaatuisia, vaikeasti muokattavia kumilaatuja, jotka antavat hyvät tuntitulokset.
Varsinainen pinnoitusprosessi on vastaavanlainen kuin kuorma-auton renkaissa on käytössä. Karhennetun rengasrungon päälle vulkanoidaan isoissa autoklaaveissa esivulkanoitu pintamateriaali. Vulkanointi tapahtuu alhaisessa (n 100 C) lämpötilassa, jolloin rengasrunko ei vaurioidu.
Anna laaturungoillesi mahdollisuus pidempään elämään ilman pidon ja kulutuskestävyyden menetystä.
Esimerkkihintoja:
- 20.5R25 pinnoitus GR6 Snow -pinnalla, 990 € (alv 0%)
- 23.5R25 pinnoitus GR6 Snow -pinnalla, 1250 € (alv 0%)
- 23.5R25 pinnoitus GR7 DN -pinnalla, 1285 € (alv 0%)
- 26.5R25 pinnoitus GR7 DN -pinnalla, 1775 € (alv 0%)
Kysy meiltä myös uusia ja pinnoitettuja maansiirtorenkaita.
Viimeisimmät artikkelit
- Talvirenkaat sesonkitäydennyksiin renkaat247.fi-verkkokaupasta! 14.10.2024
- Kumho menestyi tuoreimmassa Tekniikan Maailman testissä loistavasti 14.10.2024
- Blacklion BW292 – Talvivetorengas raskaalle kalustolle vaativiin olosuhteisiin 14.10.2024
- Green Treadin Latvian tytäryhtiö laajentaa toimintaansa merkittävällä yritysostolla 11.9.2024
- RoadX-renkaiden valmistaja Sailun vahvistaa asemaansa vastuullisena rengasvalmistajana 11.9.2024