Maansiirtokaluston renkaille pidempää elämää ilman pidon ja kulutuskestävyyden menetystä

Green Tread pinnoittaa myös maansiirtokaluston renkaita Latvian pinnoitustehtaassaan. Poiketen monista muista toimijoista, pinnoitukset tehdään esivulkanoidusta pinnasta.
Tehdas valmistaa pinnoitteiden lisäksi myös itse esivulkanoitua pintamateriaalia, eli segmenttejä. Pintamateriaalin paisto ja prässäys tehdään teräsmuotissa korkeassa lämpötilassa ja paineessa, jolloin kumista saadaan tiiviistä ja kulutuskestävää. Tällöin myös pintakuvion lamellointi on mahdollista. Käytämme korkealaatuisia, vaikeasti muokattavia kumilaatuja, jotka antavat hyvät tuntitulokset.

Varsinainen pinnoitusprosessi on vastaavanlainen kuin kuorma-auton renkaissa on käytössä. Karhennetun rengasrungon päälle vulkanoidaan isoissa autoklaaveissa esivulkanoitu pintamateriaali. Vulkanointi tapahtuu alhaisessa (n 100 C) lämpötilassa, jolloin rengasrunko ei vaurioidu.
Anna laaturungoillesi mahdollisuus pidempään elämään ilman pidon ja kulutuskestävyyden menetystä.
Esimerkkihintoja:
- 20.5R25 pinnoitus GR6 Snow -pinnalla, 990 € (alv 0%)
- 23.5R25 pinnoitus GR6 Snow -pinnalla, 1250 € (alv 0%)
- 23.5R25 pinnoitus GR7 DN -pinnalla, 1285 € (alv 0%)
- 26.5R25 pinnoitus GR7 DN -pinnalla, 1775 € (alv 0%)
Kysy meiltä myös uusia ja pinnoitettuja maansiirtorenkaita.
Viimeisimmät artikkelit
- Huippu-uutuus Blacklion BT269 -on/off-road-rengas perävaunuihin 19.9.2023
- Kumho talvirenkaat Wi32 nastarengas ja Wi51 arktinen kitkarengas 19.9.2023
- Lataa uusin kuorma-auton renkaiden kuvastomme 19.9.2023
- Hyödynnä kuorma-auton talvirenkaiden ennakkokampanja 15.8.2023
- Tervetuloa Maxpo 2023 -tapahtumaan 31.8-2.9.2023 15.8.2023